gfff

Friday, December 28, 2012

အသံတိတ္ႏွလုံးသားတခု၏ဒုိင္ယာယီ


                                 နံရံတြင္ေရးျခစ္ထားမိေသာစာေၾကာငး္ေလးတေၾကာင္းကုိကြ်န္ေတာ္ဖတ္ၾကည့္မိ 

                    သည္.သင္မသိေသာအရာမ်ားမရွိတဲ့၊သုိ့ေသာ္ကြ်န္ေတာ္မသိေသးတာေတြအမ်ားၾကီးရွိသည္

                    ထုိအရာမ်ားထဲမွတခုေသာအ၇ာမွာ.သင္ဘာတခုမွမသိေသးဘူးဆုိတဲ့စကားပင္ျဖစ္သည္။
                    ကြ်န္ေတာ္ေတြးေတြးဆဆေရးထားေသာထုိစာေၾကာင္းကေလးကုိအေတာ္ပင္သေဘာက်သြား

                    မိ၏
                    ကြ်န္ေတာ္သည္ထုိစာေၾကာငး္ကေလး၏နက္နဲသိမ္ေမြ႕မွဳကိုယခုခ်ိန္ထိေလးေလးနက္
                    နက္စဥ္းစားေနခဲသည္။

                   သုိ့ေသာ္အခုခ်ိန္ိထိကြ်န္ေတာ္သေဘာမေပါက္ေသးပဲရွိေနေလ၏။ဒါဆုိလွ်င္ကြ်န္ေတာ္သူမကုိ
                  စိတ္၀င္စားမိျခငး္နွင့္သူမ၏ကြ်န္ေတာ္အေပၚဆက္ဆံေ၇းတုိ႕သည္နက္နဲသိမ္ေမြ႕မွဳေပါငး္မ်ားစြာ

                   ထုိစာေၾကာငး္ေလးႏွင့္တူေနေလေတာ့၏။
                  ကြ်န္ေတာ္သည္သူမမ်က္ႏွာကိုအေသခ်ာေမာ္ၾကည့္မိခဲ့၏
            
                                       ထိုအခါသူမအထံမွတည္ၾကည္ျငိမ္သက္ေသာကြ်န္ေတာ္လုံး၀ေတြးေခၚလုိ့မရ
                   ေသာအရာမ်ားေတြ႕လုိက္ရသည့္အခါကြ်န္ေတာ္ႏွလုံးသားတခုလုံးရုတ္တရက္တုန္လွဳပ္သြား
                   ခဲ႕ရသည္။ထုိအခ်ိန္သူမသည္ကြ်န္ေတာ္အတြက္ပေဟဠိဆန္လြန္းေသာပုစၦာတပုဒ္ျဖစ္သြားခဲ့
                   ရသည္။ခက္သညက္ထုိပေဟဠိဆန္ေသာပုစၦာတပုဒ္ေျဖဆုိနုိင္ရန္အားထုတ္မိခဲ့ျခင္းပင္ျဖစ္၏။
                   အခုေတာ့ကြွန္ေတာ္ကုိယ္ထဲသုိ႕အမည္နာမေဖာ္ျပလုိ့မရေသာအရာမ်ားစီး၀င္သြားၾကသည္။
                   ကြ်န္ေတာ္သူမႏွင့္အတူုရိွေနခ်ိန္မ်ားမွာပ်င္းရိျငိေငြ႕သည္ဟုတခါမွမရွိခဲ့ေခ်။

                   သူမအတြက္မွာမူကြ်န္ေတာ္ကုိအရွဳပ္ထုပ္တခုဟုူပင္ထင္ျမင္မိေလမလားေတာ့မေျပာတတ္ပါ
                   သူမသည္ကဗ်ာဆန္လြန္းေသာေကာင္းကင္ျပာျပာၾကီးနွင့္တုူေနေတာ့၏ထုိေကာငး္ကင္ျပာျပာ
                   ၾကီးကုိေငးၾကည့္ေနေသာပုံမွာလညး္သူမကုိပုိျပီးကဗ်ာဆန္ေစခဲ့သည္.နဳမြတ္ေနေသာသူမအ
                   ေရမ်ားႏွင့္အျမဲတမ္းေ၀ရီေနေသာသူမမ်က္၀န္းမ်ားမွာသူမကုိတည္ျငိမ္သူတေယာက္အျဖစ္
                   တင္စားထားသလုိရွိေနေတာ့သည္။
                                            သူမသည္အရာရာကုိသိနားလည္တတ္သူအရာရာကုိျမင္ေနတတ္သူျဖစ္လင့္
                  ကစားကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲမွေပါက္ဖြားဳရွင္သန္ေနေသာသံေယာဇဥ္ႏြယ္ပင္မ်ားကုိေတာ့သူမလုံး၀
                  မျမင္နုိင္ခဲ႕ပါ။အခုကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲမွာပြတ္ေလာရုိက္ေအာင္ဆုူညံေနသည္။ေလပင္မွဳေၾကာင့္
                  ကြ်န္ေတာ့္လည္ေခ်ာင္းမ်ားဆို႕နင့္ေနသည္။ကြွန္ေတာ္သုူမနဲ့အတုူရွိေနစဥ္မ်ားမွာသူမကုိဘာ
                  စကားမွမေျပာမိခဲ႕ပါ။
                                              တေန့သူမကြ်န္ေတာ္တဂုဏ္ပုဒ္တခုျဖင့္ခ်ီးက်ဴးလိုက္သည္.အရူးတဲ့
                    ကြ်န္ေတာ္ထုိစကားကုိလုံး၀မနာက်င့္ခဲ့ပါ၊ဟုတ္တယ္ကြ်န္ေတာ္ဟာသူမေျပာသလိုအရူး
                    အရူးတေယာက္ပဲျဖစ္ခဲ့ပါသည္။နုလ်ရစ္ေခြစီးဆင္းေနေသာသူမ၏ဆံေကသာမ်ားႏွင့္
                    သူမ၏အေျပာအဆုိမ်ားသည္ေလနက္မွဳေပါင္းမ်ားစြာပါသည္ကုိေတာ့ကြ်န္ေတာ္သိေနခဲ့
                    ထုိေၾကာင့္လညး္ကြ်ေတာ္သည္သူမကုိရူးသြပ္ေနေသာအရူးတေယာက္ပင္ျဖစ္ေနခဲ့ပါ၏
                    ဟုတ္တယ္ကြ်န္ေတာ္ဟာသူမကုိလြန္စြာမွရူးသြပ္ခဲံရေသာလူတေယာက္အရူးတေယာက္
                    ပင္ျဖစ္ေနခဲ့ရျပီေလ...
                                       လမ္းမေပၚသုိ့ကားမ်ားေျပေနဆဲ။ဆုိင္ကယ္မ်ားတေ၀ါေ၀ါေျပလြားေနၾကဆဲ
                 ကြ်န္ေတာ္သည္ထုိအရာ၀တၳဳမ်ားႏွင့္အလားတူစြာကြ်န္ေတာ္စိတ္ေတြကေျပးလြားေနၾက
                 သည္။တစုံတေယာက္သည္တစုံတရာအားစိတ္၀င္စားမွဳအားၾကီးခဲ့ေသာ္ထုိညအတြက္အိပ္
                 မေပ်ာ္ုနဳိင္သလိုကြ်န္ေတာ္သည္လည္းသူမႏွင့္ပတ္သက္မိခ်ိန္မွစျပီးအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါအိပ္မက္
                 မ်ားစြာမက္ခဲပါသည္။
                                          အခ်စ္သည္ပူေလာင္လြန္းလွသည္ဟုေတာၾကားဖူးခဲ့သည္းကြ်န္ေတာ္အတြက္
                 တန္းဘုိးရွိဆုံးအခ်ိန္မ်ားကုိေပးဆပ္ျပီးသူမနဲ့အတူစိတ္ကူအိပ္မက္ေပါငး္ေထာင္ခ်ိမကေအာင္
                 ေတြးေတာျပီးမေမာမပန္းေလ်ာက္လွမ္းေနခဲ့မိသည့္ကြ်န္ေတာ္စိတ္မ်ားကုိမွးယြင္းေနသည္းဟု
                 ေတာ့ဘယ္တုံးကမွမေတြးမိခဲ့ပါ.။
                                   တ္ိတ္္္ဆိတ္စြာလဲေလ်ာင္းေနေသာလမ္းမၾကိီးသည္ေအးစက္လ်က္ရွိ၏.ကားေရာင္း
                 စုံမ်ားဆုိင္ကယ္မ်ားစသည္တုိ့အဆက္မျပတ္ၾကိတ္နင္းသြားေသာ္လညး္သူသည္ညင္သာစြာ
                 အိပ္ေပ်ာ္လ်က္ရိွ၏။ကြ်န္ေတာ္သည္လည္းရွည္လ်ားေသာအေတြးမ်ားျဖင့္ရွည္လ်ားေသာလမ္း
                 မ်ားေပၚေလ်ာက္ေနဆဲျဖစ္၏။တကယ္လုိ့ကြ်န္ေတာ္သာငွက္တေကာင္းျဖစ္လ်ွင္သူမသည္
                 လညး္ငွက္တေကာင္းပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။

                 သို႕ေသာ္ကြ်န္ေတာ္တည္းဟူေသာငွက္တေကာငး္ကားပ်ံသန္းဦးတည္ရာေနရာ
 
                 မရွိ.။သုူမတည္းဟုူေသာငွက္တေကာငး္သည္ကားကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ေ၀းရသို႕လြတ္လပ္စြားပ့်ံသန္း
                 ေပလိမ့္မည္း။ထုိကဲ့သုိ့လြတ္လပ္စြာကြ်န္ေတာ္နားမွပ်ံသန္းသြားခဲ႕မယ္ဆုိတာကုိေစာစီးစြာ
                  ၾကဳိသိခဲ့လ်ွင္.ကြ်န္ေတာ္သုူမကုိမက္ခဲ့ေသာအိပ္မက္မ်ားထဲမွနုိးထမိေပလိမ့္မည္.။အခုေတာ့
                 ကြ်န္ေတာ္သည္အိပ္မက္မ်ားစြာမက္လွ်က္ရွိပါသည္........
.
                                    ..   ပင္လယ္သည္အိပ္မက္မက္တတ္၏။

                                        ေကာင္းကင္သည္အိပ္မက္မက္တတ္၏။
                                        ေႏြသည္................................................
                                        ေဆာင္းသည္...........
                      
                                       မုိးသည္အိပ္မက္................................
                                      ကြ်န္ေတာ္သည္လည္းအိပ္မက္မက္တတ္ခဲ့ပါ၏..............

No comments:

Post a Comment