gfff

Friday, August 2, 2013

အိပ္မက္မက္ရင္းေ၀းသြားေသာနာ၇ိီမ်ား
...........................................

လူေတြအာလုံးကကုိယ္႕ကုိယ္ကုိအထင္ၾကီးတတ္ၾကလား

က်ေနာ္မသိဘူး ဒါေပမဲ႕လူငယ္အမ်ားစုမွာေတာ့အလွမာန

ဓနမာနေဆြမ်ဳိးရာထူးဂုဏ္သိမ္စညး္စိမ္းဥစ ၥာေတြအေပၚနဲ႕

နုပ်ဳိလွပျခင္းေတြအေပၚသာယာရင္းမာနေလးေတြျဖစ္မိတတ္

ၾကတယ္.

က်ေနာ္ဆုိညပ်ဳိပ်ဳိေလးေတြနဲ႕တခါတရံမွာဆုိစကားေျပာျဖစ္ပါတယ္

အိပ္မ၇တဲ႕ညေတြမွာပုိျပီးေသခ်ာပါတယ္

က်ေနာ္မွာအခ်စ္ေတြစီးဆင္းထားတာမ်ဳိးမ၇ွိဘူးက်ေနာ္ကအခ်စ္တစ္ခု

ကုိလြယ္လြယ္ဖန္တီးတတ္သူမ်ဳိးမဟုတ္ေလေတာ့ကုိယ္႕ဘ၀မွာ

အခ်စ္ဆုိတာရွားပါလြန္းသြားခဲ႕တယ္ထင္မိတယ္

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါက်ေနာ္မွာအိပ္မက္ေတြရွိခဲ႕ပါတယ္

အဲအိပ္မက္ေတြျဖစ္မလာေသးခင္းအထိေတာ့က်ေနာ္ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕

ခ်စ္သူမဲ႕တဲ႕လမ္းေတြေပၚေလ်ာက္ျဖစ္အုံးမယ္ထင္ပါတယ္

ဘ၀မွာအခ်စ္ေတြနဲ႕အိပ္မက္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမက္ဖူးၾကမယ္ထင္ပါတယ္

တခ်ဳိ႕ကအခ်စ္ကုိေၾကာက္လုိ႕တခ်ဳိ႕ကအခ်စ္ကုိနာက်င္မုန္းတီးေနၾကတယ

တကယ္တမ္းအခ်စ္မွာမွားယြင္းတာမ်ဳိးေတာ့မရွိဘူးလို႕က်ေနာ္ထင္ပါတယ

ဘာျဖစ္လုိ႕လည္းသိလား

ေလာကမွာရွိတဲ႕လူေတြနဲ႕သူတို႕ရဲ႕သေဘာသဘာ၀ကုိယ္ကအထင္ၾကီးတတ္ၾကတဲ႕

စရုိက္ကုိအမ်ားစုပုိင္ဆုိင္ထားၾကေလေတာ့

အခ်စ္နဲ႕ပတ္သက္ရင္စစ္မွန္သူေတြကက်ရွဳံးတတ္ျပီးခ်န္ထားခံခဲ႕ရတတ္ပါတယ္

အခ်စ္ဆုိတာတိမ္းေတြလိုပဲအခုေသခ်ာျမင္ေနရေပမဲ႕ခနေနရင္ေတြ႕ခ်င္မွေတြ႕ရ

ေတာ႕တာေလ.......

က်ေနာ္လည္းအဲလုိပဲ..........ခံစားခ်က္တစ္ခုထက္ဘ၀ကုိဦးစားေပးေနရတာ

မ်ားေလေတာ့အခ်စ္နဲ႕ေ၀းေသာလမ္းမမ်ားနဲ႕အိမ္မက္မ်ားဆီမွာသာခံစား

ခုံမင္မိသည္................

အခ်စ္သည္းအေရာင္အမ်ဳီးအစားသက္မွတ္လုိ႕မရေသာအရာပါ

ိထိုအရာကုိပင္က်ေနာ္အိပ္မက္မက္မိရင္အခ်စ္ေတြနဲ႕ေ၀းလို႕

နာရီေတြအၾကိမ္ၾကိမ္ေျပာင္းလည္းစြာလည္ပတ္ေနတဲ႕

ကာလတခုေတြဆီမွာစိီေမ်ာ္ရွင္သန္မိရင္း

ေ၀းေသားနာရီးမ်ားႏွင္အိပ္မက္အစိမ္းေတြမက္မိေနခဲ႕ပါေတာ့သည္

ထုိအိ္ပ္မက္သည္းဘယ္ေတာ့မွနဳိးထလာလိမ္႕မည္ဆုိတာကုိေတာ့

က်ေနာ္လညး္............

No comments:

Post a Comment