gfff

Friday, August 2, 2013

နာက်င္မိရုံေလးလား...........

အရာအားလုံးဟာေၾကကြဲနာက်င္ရဖုိ႕ျဖစ္တည္လာၾကတာ

ဒါေပမ႕ဲ၀မး္မနည္းသင္႕ဘူးအဆုိးဆုံးေလာကဓံေတြနဲ႕ၾကဳံတိုင္းလည္း

ကံဆုိးျခငး္လို႕မေတြးပါနဲ႕အေပ်ာ္ျပီးရင္အငုိလာတတ္တယ္အငိုျပီးရင္လညး္

အေပ်ာ္လာတတ္တယ္ေလဘယ္ၾကမ ၼာဆုိးေတြနဲ႕ေတြ႕ေတြ႕ဘယ္နာက်ည္းမုန္း

တီးစရာေတြနဲ႕ၾကဳံး2ဘယ္ေတာ့မွသင္မငိုေၾကြးပါနဲ႕

သင္ေငြမရွိဟုူ ၍လညး္စိတ္မညစ္ေလနွင္႕စိတ္မပ်က္ေလႏွင္႕သင္အခုမရွိေသးေပမဲ႕

ေနာင္တခ်ိန္တြင္အေသခ်ာရွိလာမွာပဲလုိ႕ယုံၾကည္ထားပါ

က်ေနာ္ႏွင္႕သင္တုိ႕အားလုံးဟာရွင္သန္ျခင္းရဲ႕သားေတာ္ေတြျဖစ္သည္

ေသဆုံးျခင္းရဲ႕အဆုံးသတ္မွဳကိုရင္ဆုိၾကရသူမ်ားသာျဖစ္သည္

က်ေနာ္သည္မအေကာငး္ဟူ ၍ဘာမွ်မ၇ွိေလာက္ေအာင္ျဖစ္တည္ဖူးသည္

တိတ္ဆိတ္ေျခာက္ေသြ႕ေသာအက္ကြဲေသာလမ္းမမ်ားေပၚတြင္မ်က္ရည္ေတြ

ခင္းျပိးလမ္းေလ်ာက္ခံခဲ႕ေနေတြ႕သည္ယေန႕ထိတိုင္ပင္

က်ေနာ္တစုံတေယာက္ုကိမ်ွမခ်စ္ခဲ႕ဘူးပါတစုံတေယာက္ကလဲက်ေနာ္မခ်စ္ခဲ႕ဘူးပါ

သု႕ိေသာက်ေနာ္ကုိေတာ့တစုံတေယာက္သည္နာက်င္စြာမုနး္တီးဖူးသည္

အားလုံးကလည္းက်ေနာ္ကုိမုနး္တီးေနနဳိင္သည္

သုိ႕ေပသည္က်ေနာ္သည္က်ေနာ္သာျဖစ္ ၍ေလာကသည္လည္းေလာကသာပင္

ေလာကသည္က်ေနာ္အေပၚဘယ္ေသာအခါမ်ွေကာငး္ခဲ႕ဖူးသည္မရွိသည္႕တုိင္က်ေနာ္

ေလာကၾကီးကုိဘယ္ေသာအခါကမွမမုနး္ခဲ႕ဖူးပါေခ်.

က်ေနာ္သည္........

အရာရာနားလည္ခြင္႕လြတ္တတ္သူျဖစ္ေအာင္ၾကဳိးစားေနခဲ႕ပါသည္

က်ေနာ္သည္ခံစားစရာရွိသည္မ်ားကုိခံစားတတ္ေပမဲ႕

က်ေနာ္ဘယ္တုံးကမွစိတ္ဓာတ္မက်ခဲ႕ဖူးပါေခ်

သင္တုိ႕သည္လညး္ကံၾကမ ၼာကုိလည္းေကုာငး္အဆုိးဆုံးေလာကဓံကုိ

လညး္ေကာငး္ဘယ္ေသာအခါမွမေကာငး္မျမင္တတ္ၾကဖုိ႕

အေကာငး္ျမင္တတ္ၾကဖုိ႕က်ေနာ္ဆႏ ၶမ်ားစြာျဖစ္ေနမိပါေတာ့သည္

တကယ္တမ္းအရုာအားလုံးဟာေၾကကြဲနာက်င္ဖုိ႕ျဖစ္တည္လာတာမဟုူတ္ခဲ႕ပါေခ်

ထုိအရာသည္က်ေနာ္နားလည္ခဲ႕မိေသာအစိတ္ပုိင္းတခုမ်ွသာျဖစူ္ေသာ္လည္

အမွန္တရားဟူ ၍ထင္မိပါေတာ့သည္

ဘာပဲေျပာေျပာအမွန္တုရာသည္တိတ္ဆိတ္စြာစိီးဆင္းတတ္ေသာျမစ္တစင္းနွင္

တူေနခဲ႕တာအမွန္ပါခင္းဗ်ာ.၊။

No comments:

Post a Comment