gfff

Friday, February 15, 2013

ကြ်န္ေတာ္နဲအိပ္မက္အလြန္..

                                       
                               က်ေနာ္နဲ့အိပ္မက္အလြန္..

                                     က်ေနာ္ဆုိတဲေကာင္းကမရတာကုိမွ

                                          သည္းသညး္လွဳပ္လုိခ်င္သူေလ

                                          ဒါေပမဲ့က်ေနာ္ကအိပ္မက္ေတြနဲ့
 
                                             ေပ်ာ္၀င္ေနမိသူတေယာက္

                                           အလြမ္းဆုိတာကုိလည္းမသိ

                                         အခ်စ္ဆုိတာကုိလည္းမသိသူေပါ့

                                  ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္က်ေနာ္ဟာအိမ္မက္တခုကုိ

                                        ပီးျပင္ေအာင္မမက္နုိင္ခဲ့ဘူးေလ

                            က်ေနာ္ကုိဗဟုိျပဳထားတဲမုိးေကာင္းကင္ေအာက္မွာ

                                   က်ေနာ္ေမ််ာ္လင့္ခ်က္ေတြေမွးမွိန္သြားတယ္

                           က်ေနာ္ဟာလြင္ျပင္မ်ားႏွင့္ေတာင္ကုံးမုိ့မို့ေလးေပၚမွာ

                                   ေလာကကုိထုိင္ၾကည့္ရင္ေက်နပ္ေနရသူ

                                        က်ေနာ္အလြမ္းကုိမသိခ်င္ခဲ့ဘူးေလ

                           ဟုတ္တယ္ဒါဆုိက်ေနာ္ဟာမခ်စ္တတ္ေသးဘူးလုိ့

                ထင္မိတာပဲအိပ္မက္ေတြေျခာက္ေသြ့အက္ကြဲလာတဲ့အခါုတိုင္း

                            အျပဳံးေတြကုိဟန္လုပ္အေဖာ္ျပဳေနရတယ္ေလ

                                 အခုေတာ့မုိးျပာေရာင္ေကာငး္ကင္ၾကီးေအာက္

                           အိပ္မက္ေတြကေနနုိးထဖုိ့အၾကိမ္ၾကိမ္ရုံကန္ေနမိတယ္

                                                ဒီလိုနဲက်ေနာ္ဟာ

                              အိပ္မက္တခုကုိလြန္ေျမာက္သြားခဲံရတယ္

                                  ခရီးေတြကလည္းရွည္လုိက္တာလုိ့

                                      တခါတရံေတြးမိေပမဲ့က်ေနာ္

                              အိပ္မက္တခုမွလြန္ေျမာက္သြားခဲ့ပါသည္.

                                   က်ေနာ္အိပ္မက္တခုမွ...လြန္...

No comments:

Post a Comment